מג"ב נכנסו ל"דהיישה" ומצאו אמל"ח שיועד לפיגוע

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מג"ב נכנסו ל"דהיישה" ומצאו אמל"ח שיועד לפיגוע

    בעקבות בידוק זה, ביצעו הלילה לוחמי מג"ב יחד עם לוחמי צה"ל כניסה לתוך מחנה הפליטים. למרות שנתקלו הכוחות בהפרות סדר קשות שכללו זריקות אבנים ומטענים, הגיעו הלוחמים לחנות הנעליים ומצאו את הנשק מוחבא בתוכה

    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיקה שגרתית וערנותם של לוחמי מג״ב במחסום באיו״ש, תורגמה בתוך שעות לפעילות מבצעית ולתפיסת נשק שעפ״י החשד היה מיועד לפח״ע

    הלילה בשעה 01:00 לערך, עיכבו לוחמי מג״ב רכב במחסום הסמוך לכפר סוואחרה ובתוכו חמישה חשודים. במסגרת התשאול שביצעו הלוחמים לנוסעי הרכב, הם הבחינו כי אחד החשודים מנסה להחביא את המכשיר הסלולרי שברשותו. החשוד שנשאל אם יש דברים אותם הוא מסתיר במכשיר השיב בשלילה, ואף הראה למפקד המחסום את התכנים שנמצאים בו. בין תכנים אלו מצא מפקד המחסום: תמונות של עמדות שמירה המאויישות ע״י לוחמי מג"ב ותמונה נוספת שבה נראה תיק שחור ובתוכו עצם הדומה לכלי נשק.

    לאחר תחקור נוסף, הודה החשוד כי מדובר בנשק המוחבא בחנות נעליים של בן משפחה שלו בתוך מחנה הפליטים ׳דהיישה׳.

    בעקבות בידוק זה, ביצעו הלילה לוחמי מג"ב יחד עם לוחמי צה"ל כניסה לתוך מחנה הפליטים. למרות שנתקלו הכוחות בהפרות סדר קשות שכללו זריקות אבנים ומטענים, הגיעו הלוחמים לחנות הנעליים ומצאו את הנשק מוחבא בתוכה. במסגרת הפעילות לא היו נפגעים לכוחותינו.

    החשוד, בן 21 תושב בית לחם, נעצר להמשך חקירת כוחות הביטחון.

    במג״ב מציינים כי הודות לערנותם ומקצועיותם של לוחמי מג״ב במחסום הלילה, נתפס נשק שייתכן והיה אמור לשמש לפעילות טרור, ולפגיעה באזרחים וכוחות הביטחון.



    0 תגובות